כל מה שרציתם לדעת על פרסום באינטרנט ולא היה לכם את מי לשאול

 

פרסום באינטרנט הוא הפרסום המשתלם ביותר כיום מבין כל ערוצי הפרסום בתשלום. פרסום באינטרנט הוא קל יותר להפקה, זול יותר לתפכול ובעל תוצאות מידיות ואפקטיבות ביותר. אם יש לכם במקביל גם תקציב לשלטי חוצות על איילון, ג'ינגלים ברדיו וכן עבור פרסומות טלפויזיה וכן מודעות עיתונים אז אתם מוזמנים לשלב את זה יחד עם פרסום באינטרנט. אם התקציב שלכם לפרסום הוא תקציב דל והמלאכה רבה ובעיקר - אם אתם צריכים תוצאות מידיות - פרסום באינטרנט הוא האופציה הראשונה והיחידה העומדת לרשותכם. להלן הטיפים העיקריים שינחו אתכם בתכנון וניהול קמפיינים של פרסום באינטרנט.

 

פרסום באינטרנט - קצר ולעניין!

האינטרנט היא מדיה דינאמית ותזזיתית. מי שרוצה לקלוע למטרה חייב להיות חד ומהיר. פרסום באינטרנט חייב להעשות בצורה שיטתית של קליעה למטרה ובזמן! אין לכם את הפריווילגיה של העברת מסר לאט, בצורה הדרגתית, מעניינת וכו'. האינטרנט היא לא המדיה המתאימה ליצירת עניין, מתח וסקרנות. אין לכם מקום למטאפורות יחודיות. אל תבנו על כך שהקהל הסקרן יעשה מאמצים להבין את הקמפיין כי הוא לא. אם הוא לא יבין את המסר תוך 2-6 שניות תאבדו אותו לצמיתות. גם אם הוא יבין את המסר, לא בטוח שהוא יקבל אותו. המסר צריך להיות ברור ונגיש. דוגמה: הרשם היום לקורס הכנה לפסיכומטרי וקבל השלמת בגרות בחינם! זה מסר קולע ללא הסתבכויות.


פרסום באינטרנט - ממוקד לקהל יעד:

להבדיל מעיתונים יומיים אותם קוראת כל האוכלוסיה, באינטרנט הגולשים מתפצלים לאתרים מה שמאפשרת לכם, כמפרסמים, את הפריוויליגיה של ניהול קמפיין ממוקד. פרסום באינטרנט הוא אפקטיבי בעיקר כאשר הוא פונה לקהלים מצומצמים בעלי תחומי עניין משותפים כך שכמפרסמים אתם יכולים להעביר להם ישירות את המסר השיווקי שלכם בצורה שתתאים להם לדוגמה: פרסומת ליוגורט באתר נשים: תפנקי את עצמך כל בוקר. פרסומת ליוגורט באתר למבוגרים: תנו לעצמכם את כל הויטמינים והמינרלים שהגוף שלכם צריך.


פרסום באינטרנט - הנעה לפעולה מידית:

פרסום באינטרנט נועד להביא את הגולשים לכדי פעולה. בעוד פרסומת ברדיו יכולה לעבוד פלאים ולהיות מאוד מעניינת ומשכנעת אבל האדם שיושב בפקק לא יכול לעשות כעת דבר בכדי לקדם את עצמו לעבר רכישת המוצר, באינטרנט יש לכם את האפשרות ליצור דפי נחיתה כך שהלקוח המעוניין ישאיר פרטים וההודעה תתקבל מיידית במחלקת המכירות שם יצרו איתו קשר בהקדם להשלמת המכירה או פורמט ישיר של הרשמה לשירות או קניה באמצעות כרטיס אשראי דרך טופס מכירה באינטרנט.


פרסום באינטרנט - גיוון, שינוי וחידוש תמידי!

אנשים אוהבים את האינטרנט. יש להם אתרים פייבוריטים אליהם הם נכנסים מידי יום. אנשים שורצים שעות על גבי שעות באתרים ולכן - אי אפשר לשדר להם את אותו באנר יום אחרי יום... חייבים לעניין אותם. חייבים ליצור רוטציה בין כמה פרסומות, להראות להם כמה סגנונות, להפתיע, לחדש ולגוון. פרסום באינטרנט חייב להיות דינאמי ויחודי.